ee sevgilim ? :)

ee sevgilim ? :)
29 Ekim 2011 tarihinde eklendi, 1.074 kez okundu.

Eee sevgilim ?

Sana bişey sormam lazım.

Bu gün biz tanışalı 7 sene oluyo.

Yani 2555 gün , yani 6162 saat .

Yani ben bu kadar süredir senin adınla nefes alıyorum.

Senin adınla büyütüyorum bahçedeki papatyaları.

Senin kokunla dalıyorum en tatlı rüyalara.

Ve en önemlisi seni seviyorum bu süre zarfında.

Neyse , benimle bir ömür beraber olmaya ,

Mutlulukta , sağlıkta , hastalıkta , iyi günde , kötü günde ,

Gerçi ben varken sana bişey olmaz da !

Adet böyle.

Kırlarda koşmaya , alıcağımız yazlığın bahçesindeki hamakta beraber yatmaya.

1, 2 seneye kadar gecenin saat bilmem kaçında 1 bebek sesiyle uyanmaya.

Arada birde olsa tartışmaya.

Sonra kavganın ortasında kafama tabak fırlatmaya.

Akşamına hiç bişey olmamış gibi yine beraber uyumaya.

Benim eve gelmemi beklerken en sevdiğim yemekleri yapmaya.

Hafta içleri ‘ilge’yle ‘berke’yi okula bırakmaya.

Kuaför , alışveriş , meyve , sebze derken kredi kartımın limitini doldurmaya.

İşten geldiğimde oha !

Ayaklarını yıka öküz !

Demeye.

Sonra yine 3 tabak makarnayı ağzıma çatalla beraber tıkmaya.

Sana her sinirlendiğimde duvara attığım yumruk seslerini duymaya.

Özel günlerimizde dışarda beraber gönlümüzce eğlenmeye.

Haftada 1 , 2 kez annen ve annemleri ziyaret etmeye.

Olurda senden önce gidersem bu dünyadan.

Beni manzaralı bi yere defnetmeye.

Ama yinede bi damla gözyaşı dökmemeye.

Ne olursa olsun hakim bey ben boşanmak istiyorum !

Dememeye.

Erkek arkadaşlarımla buluştuğum sıra.

Bak çok içme evede erken gel gibi nasihatler vermeye.

Çocuklarımız büyüyüp evlencek yaşa geldiğinde kaynana olmaya .

Torun sahibi olduğunda tontiş bi annane yada babanne olmaya.

Şu ufaklıklar bana baba derken sana anne demelerine.

Çok uzattım biliyorum.

Daha nice beraber şeye işte.

Benle olmaya varmısın ?

Yada şöyle söylüyim.

BENİMLE EVLENİRMİSİN ?

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Sayfa başına git